Хронолошки долга ми беше дилемата за започнување на блогот и точно дефинираната област со која ќе се занимава тој. Но конечно по доста време решив дека корпоративните комуникации се темата за која ќе пишувам овде.
Најпрво бидејќи најдиректно задира во тематиката која ме интересира, а потоа бидејќи е како поим најширок/сеопфатен (вклучени се односите со јавност, мерење, планирање, спонзорства, корпоративен идентитет...).
Корпоративните комуникации како од стратегиски така и од организациски аспект на поимање на работите, се наредното ниво по односите со јавноста.
Работејќи 7 години во оваа област и јас многу често лутав и имав дилеми за тоа како точно се вика тоа што јас го работам.
Нејсе оваа дилема има и своја историска позадина (за тоа друг пат), а за разликите можете да прочитате нешто повеќе на wiki.answers.
...
Точно дефинираниот назив ни овозможува да знаеме кој точно, колку и кој дел од комуникациите го работи. Од друга страна како и за се во животот и за ова мора дај се „изедат неколку фурни леб“ и човек сам да си дојде до заклучокот.
No comments:
Post a Comment